esmaspäev, 18. mai 2009

Kolimine

Niisiis reede, 15 mai hommikul läksime otsima tööd Aussijobsis- mitte midagi, jama! Kohtasime seal ka kahte eestlast, kes on olnud siin 2 nädalat. Leidsime ruumi rentimise kuulutuse ja helistasime. Pärastlõunal läksime ka vaatama, laupäeva hommikul kolisime lõpuks sealt jubedast hostelist välja. Odavam ka kui hostel. Asume nüüd 10-15 minutit rongiga sõitmist Perthi kesklinnast. Nimeks on Bayswaters, super lahe kant, väike majake. Tänava lõpus asub vanadekodu. Omanik Aaron, kes on ka immigrant Inglismaalt, ostsis maja alles 3 kuud tagasi ja läheb ise pikemaks ajaks aasiasse, seega terve maja on meie päralt!! Jjejejeejeeeeee! Oma tuba, keegi ei sega ja ei lärma. Köögis pole ka miljon pilukat, kes kõik süüa teevad, nagu oli hostelis :D. Hoovis on lillede ja kuuskede- kaskede asemel palmipuud, nii lahe! Väike kass on ka, nimeks Kitten.
Laupäeval kohe toimus hull pidu, Aaron tähistas 40-ndat juubelit. Kohale toodi batuudimajake ja diskopall ja üldse oli hull valgustus aias. Raffast vooris läbi umbes 30- 40 inimest. Meie olime muidugi suur sensatsioon, et eestist ja just hommikul sisse kolinud. Kõik tulid rääkima ja pärima ja siis pidi miljon korda seletama kus eesti asub ja mida me siin teeme. Üldiselt väga mööda ei pandud asukohaga. Üks mees oli isegi käinud Talllinnas, et sõitnud Stockholmist laevaga sinna, meeldis isegi! :D
Nimede kohta öeldi alati- cool names. Hmmm Silver, can i have your name? :D Ja mina olen *Piraat*. Siin läheb kell 6 juba pimedaks ja külmaks. Seega tehti keset hoovi lõke. Muide, palmipuu põleb suht kaua. Maja omanik tutvustas meid omale heale sõbrale ja tegi nalja, et mu majas on piraat ja mu hoovis on lõke, et great :D:D. Kontakte saime ka, lubati uurida tööd, eks paistab kas ka lubadused täide lähevad, sest enamus olid ju purjus :D No kui arvestada taara kogust, siis kohalike jaoks pole alkohol sugugi kallis. Kõik ka suitsetasid.
Avastasin, et pole Austraalias ühtegi pilti teinud. Naabrite maja ees koperdas üks suur lind, pika nokaga, nimeks iibis, vms. Sain linnu pildile!

1. Anne, see ei ole nii lihtne. Meil pole korralikku netti ja raamatukogus ei saa nii suuri pilte üles laadida. Praegu põhimure et tööd saada. Ausalt öeldes pole me pilte teinudki. Ainult Malaisyast, linnust naabri maja ees ning peost. Eks millalgi tuleb fotokas kaasa võtta ja teha pilte linnast ning meie majast. Paneme orkutisse üles ja siia ka mõned vb :P No worries, mate!! :D