laupäev, 13. juuni 2009

York



Niih algas sõit siis farmi, teel kohtasin isegi kängurusi:P Vähemalt mul need omasilmaga nähtud, mitte nagu mõni siin......... Teel olid veel ka emusi ja palju igatsuguseid laipu:D
Igastahes mina rõõmsalt sõidan farmi poole, sain telefoni teel juhiseid, siis järsku vaikus. Mõtsin, et fine korraks vaid telefon ei toimi, aga ei! Jõuan kohale ning saan teada, et see on jäädav, sest lähim koht kus on levi asub 9 kilomeetrit kaugemal... Mis mõttes nagu??
Rääkides siis ka natukene sellest, et lähim kauplus kust süüa saada asub 40 kilomeetrit eemal. Aru ei saa, kuhu ma küll sattund olen WTF nagu, kujutage nüüd ette kui seda peaks jalgrattaga sõitma, sureks kindlasti nälga, või siis tuleks hakata muru näksima... Vähemalt ei pea ise endale süüa ostma, ega kokkama- kõik tehakse seal ära mu eest, jehuuu. Vaene Pirrr kusagil Bayswateris higistab pliidi ees..... see selleks siis.

Vaja teha igast juhuasju. Pidin ülesse panema 50 meetrit vihmaveerenni, ning siis elektripumpadele ehitama ümber varjualuse, kus vihm neile liiga ei tee.

Kohalikud lapsed on ikka jubedad, eriti see vanem 5 aastane, kohe kui miskit tal juhtub mis siis et ise tegi, kohe pill lahti emmee appii aia on. Siis kõige enam käib pinda, et tal pöial suus alatasa, nagu mis toimub?!?  Kuid 2 aastane põnn jummala lahe tegelane, aina kiusab vanemat, sel kohe pill lahti nagu ikka. Vanem ehitas endale legost linnaku, väiksem kohe hüppas persetpidi otsa, ise kisades: ma olen lammutaja:D:D:D:


Veel seal mingi 400 lammast. Sai kohe teisel päeval lambaid taga aetud mööda põldu ning aedikuid, sest müüki läks neist 150. Lammas ikka super juhm elukas- kui sa ajad neid kusagile siis pealaiali otsas jookseb minema ning kohe junnid tagant väljas.... väkkkkk


Nüüd algaval nädalal jälle vaja tagasi minna, hakata ehitama kutsikatele aedikut ja kuuti Elamine toimub ikkagi mul veel mõnusas treileris. Omanik just ostis selle paar nädalat tagasi just selle eesmärgiga, et seal hakkaks keegi elama, kes tema juures neid töid teeb.
Eks varsti panen pilte ka mõnest kängurulaibast, kes tee peal vedelevad :D Loodan, et ikka mõnusalt mädanend on nad:D:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar