kolmapäev, 26. jaanuar 2011

2011

Tere, tere
Aeg on möödunud liiga kiiresti ja isegi aasta vahetus toimus ju vahepeal. Jõulude melu on õnneks möödas. Pühade ajal tehtud hapukapsad viskasin päevi hiljem minema, sest keegi ei söönud neid rohkem. Rääkimata 5-st verivorstist millest üks lendas ka prügikasti- siis oli küll natuke kahju- maksime selle eest ju Poola poes hingehinda!! Kuumusega ei tahtnud keegi süüa, seega ma ei saa aru, kuidas keegi saab ennast üle süüa soojal maal? Eestis külma ilmaga on see veel mõeldav! Ometi 3 meest majas, aga keegi ei söö... okey...
Uus-aasta vahetus Kings Parkis, mis oli vale samm. No esiteks ilutulestik oli jama ja teiseks see toimus liiga kaugel. Oleks pidanud ikka Burswoodi juurde minema, kus effekt oleks olnud palju parem. Rääkimata megaummikust pargist välja.... Burswoodi kasiinosse me lõpuks ka maandusime....
Uuel aastal ma luban endale, et piiran oma shoppamise „haigust“. Sest jõulude ajal teistele kinke vaadates leidsin ma omale palju rohkem hilpe jm stuffi, kui teistele kingitusi. Nüüd on kaubanduskeskused aga lapsi täis, sest uus kooliaasta on algamas. Õnneks ma tormasin poest selle peale kohe välja.... No ja tegelikult pole asju enam juurde vaja- ma hakkasin hirmuga mõtlema, et kui mai kuus on Eesti tagasi minek, siis kuidas ma asjad koju toimetan? Riideid on kuskil 5 suurt kastitäit, rääkimata muudest asjadest. Potsikuid- kreeme- lõhnu olen hakanud järjest kasutama tihedamini, et mai kuuks oleks vähem stuffi nohh!! Arvatavasti tuleb teha house move sale, et mööblist lahti saada või siis mõned asjad kellelegi ära anda. Aga asju tuleb aina juurde- Silver otsustas osta uue teleka, naabri käest saime kohvimasina ning poest leiab ikka mõne ilusa riideeseme juurde.... Oehh!!

Viimane kuu on möödunud töölainel- pm hommikust niikaua kuni pimedaks läheb, ehk lõpetame enne kella kaheksat. Ilmad on viimasel ajal nii kehvad olnud, et jube! Uskuge või mitte aga ma kookisin kastide seest välja oma talveriided- nimelt teksad ja pikkade varrukatega jaki. Sooja oli vahepeal vaid 21 kraadi, aga õnneks selle nädala lõpuks lubab +37. Finally!! Üks 10-12 aastane poiss ostab minut alati jäätist ning ta on üliviisakas ja asjalik. Soovis pühapäeval siis mulle head päeva jätku ja ütleb, oot, peaks vist soovima ilusat talve! Ma sain naerukrambid! See läks täpselt kümnesse, sest meil sadas vihma ja ma lõdisesin terve päev. Kuigi imelikul kombel pole ilm mõjutanud jäätisemüüki. Mõni nädal tagasi tegi Silver üleüldise rekordi ja nädal hiljem purustasin ma omakorda rekordi!! Nüüd on uued sihid silme ees, et purustada see veelkord- loodame et õnnestub!

Rääkides uputustest, siis meil neid ei ole! Queenslandist on vesi taandunud ning algasid suured koristustööd. Surma on saanud üle 20-ne inimese ja mõnede otsingud ikka veel jätkuvad. Tänaseks on ujutused jõudnud aga Victoria osariiki. Paar väikest metsapõlengut on meil toimunud, aga need on u 50-100 km kaugusel Perthist ning õnneks polnud vingu õhus tunda.

Silveri isa jõudis ka enne jõule meile külla. Ta alustas oma puhkust lennates Moskvasse- Los Angeles- Salt Lake City- LA. Sealt hakkas ta tulema USA aja järgi kolmapäeva hommikul ja jättis oma elust paar päeva vahele, sattudes Brisbane`i reedesel päeval. Ning sealt edasi lendas Perthi. Koju läheb ta läbi Malaisia ning Inglismaa, tehes seega maakerale peaaegu ringi peale. Esmaspäeval sai isa sünnipäeva tähistatud ka väikse restoranis käiguga. Viimasel ajal ongi sihtmägiks võetud erinevad restoranid- nimelt proovida sööki- jooki- teenindust. Kuna restoranid on vaid paari minutilise jalutuskäigu kaugusel meie majast, siis miks mitte road järgi proovida ning nautida väikest ülesmukkimist ning õhtusööki?

Täna tähistasid aussid Australian Day`d ja me otsustasime ka bossi kukele saata ja ütlesime, et ei viitsi töötada. Pühade ajal me ju alati rügame! Silver pani auto külge isegi Austraalia lipud lehvima... Tulime just linnast ilutulestikku vaatamast. See pidi olema Perthi kõige aegade suurim, aga ma ütleks, et polnud seal midagi erilist, eelmine aasta oli isegi parem...
Head ööd!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar