teisipäev, 26. jaanuar 2010

Jätkuvalt kuum!

Tervitused
-eelmise ja üle-eelmise nädala kohta siis blogi-
Kuumalained löövad rekordeid. Jätkuvalt on päeval 43 ja ega öösel parem pole. Viimaste päevade jooksul on aussi peredes elektritarbimine nii suur, et mõnes paigas kaotasid elanikud elektri- ülekoormuse tõttu! Lisaks sellele suurenes ka veetarbimine 10-ne kordseks. Suures toas on meil konditsioneer, aga teistes tubades pole. Seega otsisime nagu segased väikest konti taga, terve päev! Ei saanud kahjuks, kuna 600 taala sellise asja peale ei tahaks raisata. Eks siis tuleb öösiti edasi higistada! Fanist (ventikast) pole mingit kasu- soe õhk käib lihtsalt ringi! Randa jälle ei jõudnud ja ikka pole nii pruun nagu tahan. Läksime Allanile lennujaama vastu ning järgmine päev oli terve taevas pilves! Alati siis kui tahame randa minna!
Maria küsis hea küsimuse, et kas meil asfalt sulab. Kusjuures ma polnud seda ennem tähele pannudki, aga see ei sula +43 kraadi juures. Pole nagu Eestis, et +25 ja kontsad jäävad tõrva sisse kinni. Teed on korralikud ja pole ka auke! Võtke õppust aussidelt :)

Üks nädalavahetus sai veedetud Motoplexil. Silverile tuli selline tore idee, et keegi meist tüdrukutest (Mina, Jess või Alicia) võiks hakata jäätisekastiga ringi käima ja jäätist müüma. Silver just nägi, et keegi müüs niimoodi midagi! Mille peale Glen ütles, et tal autos täitsa selline asi olemas. Algul räägiti Jessist, aga ikkagi olin mina see esimene katsejänes! Ei nohh, tnx Silver! Müüsin aussi populaarsemat jäätist- Trumsticki. (see pole softserve) Mütsi mul polnud, päiksekreemi polnud ka grammigi kaasas. Päike paistis lagipähe, kuuma 40 kraadi ja rohkem. Aga inimesed ikka ostsid. Tundisid isegi huvi kas mul on päiksekreem peal ja võivad laenata. Muidugi küsiti aksendi kohta ka, et kus pärit. Ma arvan et mõnele inimesele võisin 10 korda jäätist pakkuda, sest liikusin pidevalt ringi ja pühapäeval oli seal oma 5000 inimest. Pooled jäätisevarud jäid ikkagi alles. Poleks ma seda teinud, siis poleks poolest kogusestki lahti saanud. Oleks pidanud seda tegema laupäeval, kui kohal oli 20 000 inimest! Aga nohh, selle peale ei tulnud ju! Vesi ja karastusjoogid olid muidugi populaarsemad kui jäätis. Jess käis ka pool tundi selle asjaga ringi, aga ülejäänud aja tegin seda ikkagi mina. Isa vedas päev otsa asju laiali- kellel mida vaja oli- vett või vahetusraha vms.
Nüüd siis värskemaid uudiseid- pole nii palav olnud- kõigest 30, 35 kraadi. Taevas pilves. Täna on aussis püha- Australia Day.
Mis siis tähendab seda- Australia Day, 26 January, is the anniversary of the arrival of the First Fleet of 11 convict ships from Great Britain, and the raising of the Union Jack at Sydney Cove by its commander Captain Arthur Phillip, in 1788.Linnas toimuvad igasugused üritused ja lastakse ilutulestikku. Plaan minna õhtul Kings Parki. Seal pidi hullult rahvast olema.

Blackjacki tõime ka eile koju. Ma ei saa aru, miks kõik kassid alati minu kaisus magavad. Pätu magas mu padja peal, Blackjack samamoodi. Turnis peapeal, hommikul kell kuus hakkas nurruma ja tahtis mängida juba.

Isa sünnipäeva pidasime ka- tordile oli isegi õieti peale kirjutatud eesti keeles Palju Õnne!

Aga nüüd päevitama! (10-ks minutiks, sest rohkem ei suuda) Hetkel +32, päike lõõmab!
Tsau!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar